Knjigovodstvena agencija Mari-Mar doo ima 18 zaposlenih stručnjaka i profesionalaca ,knjigovođa sa dugim radnim iskustvom, koji su angažovani na poslovima za obračun zarada i u svakom trenutku spremno odgovaraju na zahteve klijenata. Naš tim pristupa maksimalno stručno I profesionalno I posvećeno prema svim poslovnim partnerima i klijentima sa kojima sarađujemo ,bilo da se radi o klijentu koji ima 2 zaposlena radnika ili je u pitanju klijent sa više od 200 zaposlenih radnika. Takodje nastojimo da izađemo u susret svim zahtevima i odgovorimo tačnim i proverenim rešenjem, bez obzira na obim i specifičnost zahteva.
Stalne zakonske promene I uslovi poslovanja zahtevaju usklađenost sa zakonskom regulativom u oblasti Zakona o radu, Zakona o porezu na dohodak građana i u oblasti Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Veliki i brz tehnološki napredak, uslovio je stalno usavršavanje softvera za obračun zarada pa je od presudne važnosti da se prepozna stručnost I opremljenost tima kojem ćete poveriti obračun zarada ,za koji možemo reći da je u najmanju ruku osetljiva tema u svakoj firmi. Naša agencija za knjigovodstvo je specijalitovana za sve vrste poslova koji su vezani za obračun zarada, naknade zarada i druga primanja, kao i za sve prateće administrativne poslove uključujuči i kadrovsku evidenciju (prijave I odjave zaposlenih,promen itd).
Osnovne usluge koje pružamo klijentima u ovoj oblasti su:
- Obračun plata
- Personalna administracija
- Vođenje kadrovske evidencije
1. Obračun zarada
Naš proces za obračun plata uključuje:
- Obračun zarada za zaposlene
- Obračun ukupnih poreza i doprinosa (na teret poslodavca i na teret zaposlenog),
- Obračun naknada zarada (bolovanje do 30 dana, bolovanje preko 30 dana, porodiljsko odsustvo i ostalo),
- Ostali obračuni (obračun i biznis plan za subvenciju prema Nacionalnoj službi za zapošljavanje, priprema obrazaca),
- Obračun obustava prema kreditima i administrativnim zabranama,
- Obračun za obustave od plata, obračun za stimulacije ili destimulacije zarade,
- Formiranje i slanje elektronskih naloga za plaćanje,
- Kreiranje elektronskih poreskih prijava i obrazaca (OD, OPJ, OPJ1 – OPJ8).
- Podnošenje potpisanih obrazaca poreskih prijava u Poresku upravu i Republički zavod za socijalnu zaštitu,
- Evidentiranje nastalih promena u glavnoj knjizi, u analitičkim evidencijama i drugim poslovnim knjigama za knjigovodstvo,
- Evidencije o svim obračunima i isplatama (obrazac M-4 i obrazac PPP, njihovo popunjavanje i predaja nadležnim ustanovama),
- Priprema i dostavljanje potrebnih obrazaca nadležnim institucijama,
- Obračun za porez na dohodak građana,
- Automatizovan postupak koji se odnosi na importovanje i eksportovanje dokumenata, koji podržava sve formate dokumentacije,
- Podnošenje elektronskih izveštaja.
2. Personalna administracija
U sklopu poslovanja pružamo i ostale administrativne usluge vezane za obračun plata. Personalna administracija podrazumeva brojne administrativne usluge i poslove iz domena radnih odnosa, koje smanjuju kadrovske obaveze i troškova u vezi sa tim, a pritom omogućavaju da efikasno i nesmetano obavljate sve ostale aktivnosti u vašoj firmi.
U usluge personalne administracije uključeno je:
- Prijava radnika nakon zasnivanja radnog odnosa, izdavanje rešenja o prestanku radnog odnosa, kao i odjava zaposlenih,
- Ažuriranje zdravstvenih kartica i podataka o osiguranicima,
- Evidentiranje, čuvanje i arhiviranje ugovora i svih evidencija o zaradama zaposlenih,
- Sastavljanje ugovora o radu (pravilnika o radu), kao i aneksa ugovora o radu (tipski ugovori),
- Obračun troškova po putnom nalogu zaposlenog za neoporeziv iznos, kao i za iznos preko neoporezivog,
- Izdavanje potvrda (o zaposlenju, visini primanja, o ukupnom trajanju radnog staža i drugih potvrda),
- Priprema odluka (o radnom vremenu, o službenom putovanju, odluka o promeni sedišta firme, o pravu na godišnji odmor, o plaćenom ili neplaćenom odsustvu sa posla, zatim odluka o donaciji, odluka o isplati otpremnine, odluka o bolovanju, o porodiljskom odsustvu i mnoge druge),
- Ostale povezane administrativne usluge.
3. Vođenje kadrovske evidencije
Administrativno vođenje kadrovske evidencije je posao koji oduzima dosta vremena pa sve više klijenata uviđa značaj i prepušta ga stručnim licima. Kadrovska evidencija podrazumena usluge izrade ugovora za zaposlene kada su standarni ugovori u pitanju ,dok stručna lica iz pravne službe za koju se vi odlučite pripremaju I prilagodjavaju ugovore po vašim potrebama,odnosno prema unapred definisanim zahtevima klijenata.
Pored redovne izrade dokumentacije vodimo i evidencije o:
- Zaključenim ugovorima o radu zaposlenih,
- Ugovor o radu trudnica,
- Obračun dana za godišnji odmor,
- Odlukama o otkazu ugovora o radu,
- Sporazumnom prekidu radnog odnosa,
- Otkazima ugovora o radu u skladu sa navedenim otkaznim rokom,
- Isteku ugovora o radu na određeno vreme,
- Evidencije o mesečnoj kvoti u vezi sa zapošljavanjem osoba sa invaliditetom.
Za sva ostala pitanja iz oblasti zarada stojimo vam na raspolaganju.