@extends('layouts.main-layout') @section('main')

Knjigovodstvena agencija Mari-Mar doo ima 18 zaposlenih stručnjaka i profesionalaca ,knjigovođa sa dugim radnim iskustvom, koji su angažovani na poslovima za obračun zarada i u svakom trenutku spremno odgovaraju na zahteve klijenata. Naš tim pristupa maksimalno stručno I profesionalno I posvećeno prema svim poslovnim partnerima i klijentima sa kojima sarađujemo ,bilo da se radi o klijentu koji ima 2 zaposlena radnika ili je u pitanju klijent sa više od 200 zaposlenih radnika. Takodje nastojimo da izađemo u susret svim zahtevima i odgovorimo tačnim i proverenim rešenjem, bez obzira na obim i specifičnost zahteva.

Stalne zakonske promene I uslovi poslovanja zahtevaju usklađenost sa zakonskom regulativom u oblasti Zakona o radu, Zakona o porezu na dohodak građana i u oblasti Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Veliki i brz tehnološki napredak, uslovio je stalno usavršavanje softvera za obračun zarada pa je od presudne važnosti da se prepozna stručnost I opremljenost tima kojem ćete poveriti obračun zarada ,za koji možemo reći da je u najmanju ruku osetljiva tema u svakoj firmi. Naša agencija za knjigovodstvo je specijalitovana za sve vrste poslova koji su vezani za obračun zarada, naknade zarada i druga primanja, kao i za sve prateće administrativne poslove uključujuči i kadrovsku evidenciju (prijave I odjave zaposlenih,promen itd).

Osnovne usluge koje pružamo klijentima u ovoj oblasti su:

  • Obračun plata
  • Personalna administracija
  • Vođenje kadrovske evidencije

1. Obračun zarada

Naš proces za obračun plata uključuje:

  • Obračun zarada za zaposlene
  • Obračun ukupnih poreza i doprinosa (na teret poslodavca i na teret zaposlenog),
  • Obračun naknada zarada (bolovanje do 30 dana, bolovanje preko 30 dana, porodiljsko odsustvo i ostalo),
  • Ostali obračuni (obračun i biznis plan za subvenciju prema Nacionalnoj službi za zapošljavanje, priprema obrazaca),
  • Obračun obustava prema kreditima i administrativnim zabranama,
  • Obračun za obustave od plata, obračun za stimulacije ili destimulacije zarade,
  • Formiranje i slanje elektronskih naloga za plaćanje,
  • Kreiranje elektronskih poreskih prijava i obrazaca (OD, OPJ, OPJ1 – OPJ8).
  • Podnošenje potpisanih obrazaca poreskih prijava u Poresku upravu i Republički zavod za socijalnu zaštitu,
  • Evidentiranje nastalih promena u glavnoj knjizi, u analitičkim evidencijama i drugim poslovnim knjigama za knjigovodstvo,
  • Evidencije o svim obračunima i isplatama (obrazac M-4 i obrazac PPP, njihovo popunjavanje i predaja nadležnim ustanovama),
  • Priprema i dostavljanje potrebnih obrazaca nadležnim institucijama,
  • Obračun za porez na dohodak građana,
  • Automatizovan postupak koji se odnosi na importovanje i eksportovanje dokumenata, koji podržava sve formate dokumentacije,
  • Podnošenje elektronskih izveštaja.

2. Personalna administracija

U sklopu poslovanja pružamo i ostale administrativne usluge vezane za obračun plata. Personalna administracija podrazumeva brojne administrativne usluge i poslove iz domena radnih odnosa, koje smanjuju kadrovske obaveze i troškova u vezi sa tim, a pritom omogućavaju da efikasno i nesmetano obavljate sve ostale aktivnosti u vašoj firmi.

U usluge personalne administracije uključeno je:

  • Prijava radnika nakon zasnivanja radnog odnosa, izdavanje rešenja o prestanku radnog odnosa, kao i odjava zaposlenih,
  • Ažuriranje zdravstvenih kartica i podataka o osiguranicima,
  • Evidentiranje, čuvanje i arhiviranje ugovora i svih evidencija o zaradama zaposlenih,
  • Sastavljanje ugovora o radu (pravilnika o radu), kao i aneksa ugovora o radu (tipski ugovori),
  • Obračun troškova po putnom nalogu zaposlenog za neoporeziv iznos, kao i za iznos preko neoporezivog,
  • Izdavanje potvrda (o zaposlenju, visini primanja, o ukupnom trajanju radnog staža i drugih potvrda),
  • Priprema odluka (o radnom vremenu, o službenom putovanju, odluka o promeni sedišta firme, o pravu na godišnji odmor, o plaćenom ili neplaćenom odsustvu sa posla, zatim odluka o donaciji, odluka o isplati otpremnine, odluka o bolovanju, o porodiljskom odsustvu i mnoge druge),
  • Ostale povezane administrativne usluge.

3. Vođenje kadrovske evidencije

Administrativno vođenje kadrovske evidencije je posao koji oduzima dosta vremena pa sve više klijenata uviđa značaj i prepušta ga stručnim licima. Kadrovska evidencija podrazumena usluge izrade ugovora za zaposlene kada su standarni ugovori u pitanju ,dok stručna lica iz pravne službe za koju se vi odlučite pripremaju I prilagodjavaju ugovore po vašim potrebama,odnosno prema unapred definisanim zahtevima klijenata.

Pored redovne izrade dokumentacije vodimo i evidencije o:

  • Zaključenim ugovorima o radu zaposlenih,
  • Ugovor o radu trudnica,
  • Obračun dana za godišnji odmor,
  • Odlukama o otkazu ugovora o radu,
  • Sporazumnom prekidu radnog odnosa,
  • Otkazima ugovora o radu u skladu sa navedenim otkaznim rokom,
  • Isteku ugovora o radu na određeno vreme,
  • Evidencije o mesečnoj kvoti u vezi sa zapošljavanjem osoba sa invaliditetom.

Za sva ostala pitanja iz oblasti zarada stojimo vam na raspolaganju.

@endsection